diumenge, 15 de maig del 2016

ESTIU DE PERFUMS

PERFUM

Raspalles
Les últimes unces
De perfum
Alenant fins el mareig
L'èbria ferum
Sense dissoldre
De batecs 
De llum i matinada



BASSALS

On em dus
Que no m'estranya
Seguir-te?
Què em vols
Que sé que et pertany?
Quan baixarem al carrer
I correrem bassals
Mollant els mitjons?



ARRUPIT

Arrupit
Vora el foc
Mandrejo
La batalla més dura
No dura gens 
Quan t'acostes



VI

Com crom que bull,
Que cou les cols a foc lent
Ets un sol nom
Dos ulls de bosc
A les tres quan més cels
Blancs de vi i de mel
Van junts 



CARÍCIES

Només em cal un gemec
Obrir la finestra i deixar-te
Estesa desmanegada
Només un riu de carícies
Sense que diguis res
Un somrís i l'últim bes



ESTIU

Cercant tan sols
Una tempesta
Un estiu
Que duri sempre
Una gota
Dels teus ulls
Que em tregui la set
Un mar de pell
Que em tremoli
A les mans



































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada