diumenge, 25 de maig del 2014

CALAIXOS REGIRATS

ET VAIG MIRAR 

Et vaig mirar 
El blau dels ulls 
I el mar 
Es va posar vermell.



CALAIXOS REGIRATS

Malgrat tot, si un dia
Regires els calaixos
Buscant l'últim adéu
I no m'hi trobes
Pot ser que aquella
Nit em perdessis
En d'amagar-te.



NOMÉS PER TU

Només per tu
El temps s'aturarà
Si em véns a veure,
Si em parles clara
I em téns, oberta.
A l'últim jorn,
Si vols,
Podràs escriure
El meu poema



M'ALLEUJA SABER

M'alleuja saber
Que em llegiràs
Quan ja no hi sigui..

No som res més
Que espurnes
En aquesta pira
Que lentament
Se'ns menja.
Riem, juguem
Bevem, estimem.
I tot el què fem
Esdevé només
Record.

Fum
Que degota sense feina
Més enllà del núvol gris
Dels teus cabells.
Full
En blanc
De línies esborrades
Més enllà de la pell 
Blanca
Del teu cos nu.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada