dilluns, 1 d’abril del 2013

Amors

BES

 M'encisa percebre't
en la foscor
els llavis.
Cercant on deixar caure, 
dolçament, 
la carícia del bes
que m'haurà de despertar...



MOTS

Xiuxiueges mots mel.liflus
Mentre entro en els teus ulls
I t'endevino en l'esguard
La mentida, l'engany
Al meu cor
El fibló
De la rancúnia.



NÈCTAR

fugisser, el tast del teu plaer se'm féu embriac. 
Avui, molt temps després,  encara en els meus llavis,
el nèctar perviu, etern




JOVE

Vaig sentir en l'ánima i, més,
 en el cos, el batec de la primavera. 
Desitjar ser jove, de nou, per tu. 
Va succeir..i ja no t'hi vaig trobar.




NEGRA NIT?

Despertà del son de la tarda 
sent encara negra nit...
"Vaig cap a un nou matí o 
encara somio la nit d'ahir?"
 Estrany pas del temps, negra nit
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada