dijous, 19 de setembre del 2013

M'EXCLOUS

M'EXCLOUS

M'exclous de tu
amb un somriure.
L'acabo copsant, il.lús,
com el mateix que 
m'acollí un dia...
Però, avui, amaga
mil llàgrimes de suro..


GRANETS

Respirem espessos
granets d'oxígen,
entretallats,
boques obertes
com peixos fora 
de l'aigua quan,
exhausts, ens deixem
anar de l'amor.


NUES

Nues les hores dels anys
Perduts entre parets estretes
De pedra malmesa pels vents
Del sud, calents, humits.
I dius adéu sense recança...
I tot l'enuig que m'envolta
Acaba sotmès, ara només,
A l'ofec de la teva llengua
Pintant-me de blau les dents.
Assaborint-me golafre 
Abans que em diguis l'adéu.


ROBES NOVES

Estripem les robes
Per fer-les noves
Avui que no calen
Que pell amb pell
Enganxats morim
En cada vaivé feroç
Damunt la gespa
De nou humida.


FEIXOS

Feixos d'ombres molsudes
Trepitgen els cossos estesos
Sota les branques nues 
Del llum que penja apagat
Del sostre final del desig
Acabat...









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada