dimarts, 17 de juny del 2014

TENIA UN BROQUIL SOTA EL LLIT

 TENIA UN BRÒQUIL

  Ella tenia un bròquil sota el llit que de vegades s'estarrufava com una puput. Savia llavors que era hora de sortir a caçar mascle.
   M'estebornia el fet  d'haver de jugar-me els pantalons si la volia. Però ella no tenia pietat. Em descalçà, em tragué la roba i a dues mans em prengué el monstre per l'arrel. L'humitejà fins el capdamunt, allà on el desig bategava impacient, inconscient i poruc de desfer-se en no-res...



PETONEJAR-TE

Petonejar-te amb l'ànsia
Del primer dia
Escapçant somriures
Al vol
Regirant-te la llengua
Com un cargol
Envernissant-me
La pell calenta.



NO TINC CAMINS

No tinc camins
Que em duguin a tu 
Quan les hores 
Són mortes.
Malgrat tot
Basteixo dreceres
Entre les fulles
Constants
De les nits
Tancades

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada