diumenge, 22 de febrer del 2015

COM T'IMAGINO...!


COM T'IMAGINO

I com t'imagino si no et veig
El rostre, els pits, els ulls,els flocs.
Com te'm faig viva si dorms
En els meus racons més foscos..?

Si mirar-te la panxa 
Mentre t'estires 
Em posa neguitós.
Aquest profund atzucac
Que mai no s'acaba
Pren la teva forma
Quan se'n va la llum
Imagina els contorns
Del teu cos fent fum
Les meves tenebres.

I com t'imagino si no et veig
Les pigues, els peus, la llengua, l'esbós

M'agradaria jugar
Esllavissar una història
Plegats 
Si no fos tot tan lluny.
Si l'amarganta espera,
Rellotge aturat, immòbil
En la pell renegrida,
Que tant t'agrada sentir
Quan somies,
No fos tan sols 
La molsa d'aquell estiu
De les moreres morades.

Com te'm faig viva si dorms
En els meus graons mès fràgils?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada