divendres, 9 de maig del 2014

CAP NIT

CAP NIT

Cap nit no deturarà
La força 
Que em manté,
Mai no m'ajaurà 
Cap dia núvol,
Cap retret podrà
Vèncer
La tossuda empenta
De qui tot ho perd.

Però no escoltaré
Més
Els teus clams, 
Sirena boja, 
Quan pels estels 
Viatgi
Amb la barca 
Vermella
I l'àncora fixi
En la Lluna nova.




L'ESPAI

L'espai
Se m'ha fet ample
Per ballar lliure
Damunt les pedres
Calentes.
Per córrer sense
Mirar-te i no caure
De morros vora
Els teus peus.

La intensa luminositat
Que em contreia
Les pupil.les
Desaparegué de sobte.
Després, poc a poc,
He gosat obrir
De nou els ulls
Sense cremar-me.

La fressa d'aquest adéu
M'eixordava cruel
Les meninges
Fins que 
Me n'he tret els taps
Saltant a peu coix.
Esbandint-te la boca
Tancada.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada