dimarts, 6 de maig del 2014

SAPS?

SAPS?

Saps 
Que aquesta anarquia 
Teva, 
De lúbrics moviments 
I d'ossos desmanegats,  
Em té ara la mirada guerxa 
I el cervell venut...?
Que fins i tot 
Si restes immòbil
Em fas ballar sota teu 
Quan amb les galtones 
M'enganxes  els llavis 
I em pessigues el coll 
Anorreant- me els pulmons?



BRUSA DESBOTONADA

Escletxes de sol treient el cap
Sota la brusa desbotonada.
De bon matí m'encegues
Amb el foc del teu somrís
Provocador.
I tanco els ulls..

I sento com...

Botons de xocolata
Desfent-se'm
Llengua endins
Endolcint els
Llavis empastifats.
Com pa sucat
En la tassa dels
Oliosos excessos
Del teu cos.
Botons de xocolata 
Em fonen la vergonya.
I aleno fort per retenir-te
El sabor, l'aroma.
Tanco els ulls 
Fins fer-me mal 
Perque no t'esvaeixis

"No t'esvaeixis mai"...

Mai si els teus cabells
M'acotxen 
Quan arribi el fred
Si, suau, te m'acostes
I puc, tan sols, lliscar
Amb les mans aquestes 
Cuixes sense engrunes
Ni entrebancs

Espera'm ara desperta.
Vés-me fent lloc 
Al teu costat.
Que vaig a rentar-me
L'ànsia i omplir-me
De seny 
Per acompanyar-te

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada