dilluns, 13 de maig del 2013

FLUIDESA


FLUIR

Em reps somrient. 
M'aculls sense preguntes. 
Tot flueix, fàcilment. 
M'obro a tu, confiat. 
És senzill quan et percebo: 
cor obert i ànsia tova.


PASSARÉ

Passaré damunt del teu son 
sense desvetllar-te. 
Que quan despertis m'abracis 
i em diguis que en el somni 
m'has trobat 
i em prefereixis real.


FERRO FÓS

Ferro fós, 
crema el teu nom 
en escriure'l 
i no sé com apagar-lo. 
I en els versos que imagino 
et faig lloba, rosa,
o princesa sense nom.


NIT QUE CRIDA

La nit crida de nou. 
El crit em desperta, em dol. 
La present absència 
dels teus ulls 
em fa témer que no vinguis. 
O que venint, passis de llarg.


CÀSTIC

Però càstic és
oferir-te'm delerosament 
amb el desfici que visc.
No vull tenir-te si no vols. 
Però te m'acabaré 
sencera 
si t'he de començar!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada